Satynowy bukiet kolorowych kwiatów w trawie


Dziś przedstawiam Wam bukiet z kolorowych kwiatów w trawie. 

Jak już wiecie bukiety z satynowych wstążek stały się moją pasją dosłownie w kilka chwil. Każda kompozycja cieszy nie tylko moje oko, ale również serce:) 

Obawiam się tylko, że za kilka bukietów, nie będę miała gdzie ich stawiać:) Tym samym zapowiedziałam mężowi, że chyba przydałyby się jakieś dodatkowe półeczki w domu:D 

Najbardziej cieszy mnie to, że te kwiatki nigdy nie zwiędną. Podarowane bliskiej osobie są nie tylko miłym gestem, ale również pamiątką na lata - i to jest chyba najpiękniejsze w tym wszystkim.

Poniżej kilka zdjęć kolorowego bukieciku...





3 komentarze:

  1. Nie wiem... Mam jakiś problem z publikacją komentarza więc napiszę jeszcze raz: Śliczny!!!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm... u mnie też nie wskoczył komentarz za pierwszym razem. :) Piękny bukiet, intensywne kolory. :) Pozdrawiam cieplutko, zostaję z chęcią na dłużej. :)

    OdpowiedzUsuń